13freakbloG

Home of Exo Rom's

Related Links

Oppo Neo 3 R831k scatter firmware for sp flash tool

Oppo Neo 3 R831k scatter firmware for sp flash tool, software run on android jelly bean 4.2.2. flash using sp flash tool that commonly on mtk's chip android. download the firmware HERE. and leave a comment below if you need this file, because rar files it has a password protected.

Inside of Oppo Neo 3 R831K

1.3 GHz Dual Core Processor
1GB RAM
4.5 Inch FWVGA IPS Display
5MP Camera With LED Flash
4GB On-Board Storage
Micro SD Slot
Android 4.2
1900 MAh Battery

Oppo Neo 3 R831K Specifications:

Network
Technology / Frequency Bands GSM : 850/900/1800/1900 MHz HSDPA : 850/1900/2100 MHz

Battery
Type Li - Ion
Capacity 1900 mAh
Standby -
Talktime -

Built
Dimensions 132x65.8x9.2 mm
Weight 130 g
Form Factor bar
Colors White

Display
Size pixels
Type color : TFT
Colors 16000000 colors
Secondary Display no

Camera / Imaging / Video
Camera Yes 5.0 Megapixel
Resolution 2592x1944 pixels
Zoom yes
Flash yes
Secondary Camera yes

Secondary Camera
Flash no

Connectivity
Bluetooth Yes
Irda No
Wlan/Wi-fi Yes
USB yes
GPS yes

Data
GPRS Yes
EDGE Yes
3G Yes
Internet Browsing Yes , Android Webkit

Media
Audio Playback Yes
Video Playback Yes
Ringtones MP3 and Polyphonic
FM Radio Yes
3.5mm Headphone Jack yes

Memory
Inbuilt 4 GB
Memory Slot Yes microSD/TransFlash

Messaging
SMS Yes
MMS Yes
Email Yes

Software
Operating System Android 4.2

151 comments:

  1. Replies
    1. please password ေလးေပးပါခင္ဗ်ာ...

      Delete
    2. archan.ac.ct91@gmail.com

      Delete
    3. password please kopyae.onetocall@gmail.com

      Delete
  2. will you send me passward please

    mzeerik@gmail.com

    ReplyDelete
  3. check gmail inbox password sended..

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Password pleasee :( fastt gan :(

    ReplyDelete
  6. sir plz sand me password on my id imranqureshi466@gmail.com

    ReplyDelete
  7. sir plz sand me password on my id: putranto181@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Password plzzzzzzzzzz

    tanzeel7076@yahoo.com

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. please contact to my email soesoe1a2a@gmail.com

      Delete
    2. I'v problem in extracting this file. It stoped in 60 percent and output error .Please contact me how to do bro.Thanks!

      Delete
  11. please pws ,rafizezet.rz@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Give me password please bro, this my email squad.cyber4rt@gmail.com

    ReplyDelete
  13. done sent on mail.. just check your inbox

    ReplyDelete
  14. Gan,,, tolonglah,,, paswordnya..

    ReplyDelete
  15. password please strawhatlaw003@gmail.com

    ReplyDelete
  16. please send password.. my email dimanrissa@gmail.com

    ReplyDelete
  17. i need password buddy
    please .. kncph.pc@gmail.com

    ReplyDelete
  18. please say me password.... myintmoe1876@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Give me password please bro, this my email imtiazsenao@yahoo.com

    ReplyDelete
  20. please password thanks a lot Fj.comcomputershop@gmail.com

    ReplyDelete
  21. plz send me password: attarigsm@gmail.com

    ReplyDelete
  22. please send pas : kikibina10@gmail.com

    ReplyDelete
  23. send me password please..
    herdi225@gmail.com

    ReplyDelete
  24. password please asap! eidujali@gmail.com

    ReplyDelete
  25. password please m.syahrilmuharrom@gmail.com

    ReplyDelete
  26. password please at yaqdan1212@gmail.com

    ReplyDelete
  27. password please at yaqdan1212@gmail.com

    ReplyDelete
  28. thank's ( laskarpelangi1985@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Passward please : hritikdrocks@gmail.com

    ReplyDelete
  30. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  31. Whats the password? Thanks!

    mckbrndnc@gmail.com

    ReplyDelete
  32. please give me passwords.
    naungnaung150055@gmail.com

    ReplyDelete
  33. plz give me pw.

    mhospital88@gmail.com

    ReplyDelete
  34. sir password plzzz

    mhospital88@gmail.com

    ReplyDelete
  35. password please.... at fjaved0@gmail.com

    ReplyDelete
  36. please sent to pasword firmwere oppo neo 3 r831k my gmail : sithu.newcentuy@gmail.com

    ReplyDelete
  37. please sent to pasword firmwere oppo neo 3 r831k my gmail : sithu.newcentuy@gmail.com

    ReplyDelete
  38. please sent to pasword firmwere oppo neo 3 r831k my gmail : aremnewe@gmail.com

    ReplyDelete
  39. please mail the password - mhatretush@gmail.com

    ReplyDelete
  40. Give me the password please. Its syahrilhanla5@gmail.com

    ReplyDelete
  41. send me password plzzz
    sheraziking110@gmail.com

    ReplyDelete
  42. password pls? kepodehkamu@gmail.com

    ReplyDelete
  43. pasword pls? amirudinalmansyoer@gmail.com

    ReplyDelete
  44. please sent to pasword firmwere oppo neo 3 r831k my gmail :
    amirudinalmansyoer@gmail.com

    ReplyDelete
  45. plz send me passworld hashmi818@gmail.com

    ReplyDelete
  46. password please neogeometri@gmail.com

    ReplyDelete
  47. password please

    saeedjutt362@gmail.com

    ReplyDelete
  48. bos minta pass nya dong
    arfenzts@gmail.com

    ReplyDelete
  49. please send me password khmobilepaleik@gmail.com

    ReplyDelete
  50. please send me password my password

    ReplyDelete
  51. pls password nya gan, sblmnya trima kasih....abuizzat9@gmail.com

    ReplyDelete
  52. please password
    sithukyaw290@gmail.com

    ReplyDelete
  53. Password please...ahmad.divacell@gmail.com

    ReplyDelete
  54. Please sent me password . ayeminsoe1988@gmail.com

    ReplyDelete
  55. Sir Please sent password on my id ayeminsoe1988@gmail.com

    ReplyDelete
  56. Please send password to poesonekyuu.gz@gmailcom

    ReplyDelete
  57. password is ..???
    please share to annutughie@gmail.com
    thanks before

    ReplyDelete
  58. What is rar password? please! hansoeaung1@gmail.com

    ReplyDelete
  59. password please: jolambertsingque@gmail.com

    ReplyDelete
  60. plz send password zainamjad797@gmail.com

    ReplyDelete
  61. please pasword echiapha@gmail.com

    ReplyDelete
  62. channyeinswe1984@gmail.com .pls tell me password.

    ReplyDelete
  63. Pasword Please urgent
    rizwankhanjhonikhan@gmail.com

    ReplyDelete
  64. password please mmsskylay@gmail.com

    ReplyDelete
  65. password please mmsskylay@gmail.com

    ReplyDelete
  66. Please help me i need passward
    tetetatalay@gmail.com

    ReplyDelete
  67. password give me help, bro Tanks

    ReplyDelete
  68. please pasword send my email fariszaenal@gmail.com

    ReplyDelete
  69. plz send me password mubii73@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. reply me fast ?????
      ?????????????????????????//

      Delete
    2. kindly send me password fast PLzzzzz

      Delete
  70. Hello.
    Sir
    kindly send me password..
    May allah bless you
    akmal

    ReplyDelete
  71. Hello.
    Sir
    kindly send me password..
    May allah bless you
    akmal
    E Mail.. bilal483@gmail.com

    ReplyDelete
  72. fuck u man why r u not sending password

    ReplyDelete
  73. Whats the password? Thanks!

    arisuwanto27@gmail.com

    ReplyDelete
  74. antique706@gmail.com
    i need this firmware please send me the password thank you

    ReplyDelete
  75. good day sir 13th freak can u share with me the password?pls? tnahks in advance...towanits84@gmail.com

    ReplyDelete
  76. sir password please.. ---verceles87@gmail.com

    ReplyDelete
  77. password pls.... nhojnodzednanreh@gmail.co,

    ReplyDelete
  78. password plzzzzz. krish5488@gmail.com

    ReplyDelete
  79. sir requesting for your password..tebanpastolero@gmail.com

    ReplyDelete
  80. please i need for password suhendianton11@gmail.com

    ReplyDelete
  81. password please, sir?
    andriyobd@gmail.com

    ReplyDelete
  82. password please thank you in advance delunajosan31@gmail.com

    ReplyDelete
  83. password please
    sahurisofyan@gmail.com

    ReplyDelete
  84. password plss
    bobbyballesteros02@gmail.com

    ReplyDelete
  85. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  86. password please renanteyacapin@gmail.com

    ReplyDelete
  87. Password please
    Laelbu1999@gmail.com

    ReplyDelete
  88. Password please
    Laelbu1999@gmail.com

    ReplyDelete
  89. Pls password
    astrotyga2@gmail.com

    ReplyDelete
  90. Pleaseee Parword??
    julistiobudi@gmail.com

    ReplyDelete
  91. Pleaseee Parword??
    julistiobudi@gmail.com

    ReplyDelete
  92. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  93. password please ..
    jpgallano23@gmail.com

    ReplyDelete
  94. password please.... agussulistiyono52@gmail.com

    ReplyDelete
  95. PASSWORD TX. Gmail : duvaljean06@gmail.com

    ReplyDelete
  96. bro what is the password :) send me in biboy.aballe@gmail.com Thanks :)

    ReplyDelete
  97. give me password

    frama4282@gmail.com

    ReplyDelete
  98. hamatps.wibowo@gmail.com
    hamat ps wibowo
    hamat ps wibowo
    samssung andro
    adi maskento
    smart frenn
    asewelas joy

    ReplyDelete
  99. What is the password? Please send it on my e-mail daxsinogba20@gmail.com
    Thanks a lot.

    ReplyDelete
  100. password please!!! francejb23@gmail.com

    ReplyDelete
  101. Give me password brother please. mail- thantzinaung301@gmail.com

    ReplyDelete

If our Firmware and TUT, Scatter, Pac, Bin, Nvm, files really helps you.. kindly send as a tip.for making this blog stable, so we can upload more files soon.
PayMaya: 88779496676878
BitCoin: 3NQi3Jmv65oYrxJH4NsiSkmSJTiTYFax5U
Etherium: 3863062e72344049cbc682af4c2fbf9ee30a23ec
Paypal: androidflazh@gmail.com
File Password: (jhunpanabo jhunpanabo@13freak jhunpanabo@freak13 unlocktoys)